Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

vineri, 14 noiembrie 2014

Ce caut eu aici ?

Share
Mă gândeam de ceva vreme să mă apuc şi eu de un blog , am renunțat de foarte multe ori .. de ce ? mă gândeam că nu voi reuși , că nu voi avea idei despre ce să scriu , dar azi dintr-o prostie sau pură întâmplare am decis să vin aici și să mă deschid în fața tuturor vizitatorilor mei ( asta dacă o să am )  
-De ce am decis să vin pe blogspot ?-
Păi pe tumblr deja am cont și intru zilnic , dar acolo nu-i la fel ca aici , tumblr-ul este alta mâncare de pește..
Am m-ai auzit si de wordpress și mi-am facut cont , dar mă depășește în totalitate , bloguri puține ( sau poate nu am găsit eu ceva care să-mi placă ) și temele pentru blog sunt foarte foarte urâte , iar cele mai frumoase costa bani , așa că am căutat un site unde totul este gratis ca să zic așa și unde pot lucra mai ușor..
-Cum m-am decis să vin aici-
De ceva vreme mă gândeam la asta , dar nu am avut curajul să-mi fac cont aici , citeam și citesc multe bloguri de pe aici și îmi plac așa mult , respectivele bloguri m-au adus aici ... și sincer am vrut un loc unde să mă descarc , unde să găsesc oamenii care nu asculta manele și care citesc cărți și care iubesc animalele ( prea mulți și)  .. 
-Cine sunt eu?-
Sunt o simplă fată , pe nume Ana care are multe vise , nu contează ce vârstă am , de știut este că nu sunt nici prea mică nici prea mare .. Ascult rock în general și rap , sunt pasionată de mine , :)) glumesc , îmi place foarte mult engleza , era un cuvânt care denumea asta , dar am un lapsus .. Ador cititul și mirosul cățiilor noi , iubesc ciocolata ( ca oricine altcineva ) . Îmi place să râd și să privesc totul într-o nuanță optimistă , sincer nu pricep de ce mai trăiești dacă stai  tot timpul supărat , mbine și eu m-ai am momente în care cedez și simt că sunt bună de luat la bătaie sau de aruncat la gunoi , am momente în care sunt supărata fără motiv , dar încerc să depășesc momentul și trec repede peste . Sunt o persoană sociabilă , puțin timidă până mă acomodez cu o anumită persoană , dar după devin stresantă asta într-un mod drăguț , hihi.. 
***
Cam asta sunt eu într-o mică parte , ar m-ai fi multe de zis , dar nu cred că vă interesează așa mult persoana mea , așa că ne revedem într-un alt post , sau mai bin zis ne recitim :)) .. pupicei :* :*  

3 comentarii:

Unknown spunea...

Bine ai revenit!! Succes! :)

Unknown spunea...

Multumesc Onx , succes si tie draga mea <3

Totusi iubirea... spunea...

Bine ai revenit, Ana!!!